bel mij terug

Bedankt, je wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.
Bedankt!
13 October 2020

UNITED helpt Dutch Media Week 2020 aan virtuele boost

Een groot succes voor Dutch Media Week! De vijfde editie van het mediafestival werd dit jaar voor het eerst volledig online georganiseerd.

Geheel passend binnen het jaarthema Anytime, Anyplace was Dutch Media Week een week lang op ieder moment te bekijken of te beluisteren. De programma’s die op het platform van Dutch Media Week werden uitgezonden, trokken tezamen ruim 20.000 unieke bezoekers*. Van 3 tot en met 11 oktober keken geïnteresseerden naar meer dan 60 uur aan talkshows, 50 uur radio en meer dan 10 hybride evenementen. Het gevarieerde programma, dat in samenwerking met 60 partners uit de media-industrie tot stand kwam, is terug te zien via www.dutchmediaweek.nl

René Delwel, managing director United: ‘Wij hebben met veel plezier onze kennis en ervaring ingezet om de 45 talkshows en de meer dan 10 events vanuit Hilversum en Den Haag goed in beeld te brengen en kijken terug op een enerverende week waarin de ontwikkelingen en initiatieven in de media-industrie zo mooi samenkwamen.’

Eppo van Nispen tot Sevenaer, directeur Beeld en Geluid en organisator Dutch Media Week: ‘Dutch Media Week in deze online vorm heeft alle verwachtingen overtroffen en is met recht een mediabedrijf te noemen! We zijn ontzettend trots om in samenwerking met vele inspirerende partners dit sterke, inhoudelijke programma neer te hebben gezet.' 

 

 

*Dutch Media Week trok 20.000 unieke bezoekers naar het online platform tussen 3 en 11 oktober en bereikte via social media een miljoenenpubliek. In de berekeningen van het totale aantal kijkers zijn de externe links naar streams op websites van partners nog niet meegenomen. Ook is uitgesteld kijken nog niet in deze cijfers verwerkt.

Bron: Dutch Media Week

overzicht Grafische divisies van V... Oplossing voor sporten m...

kunnen wij je helpen?

Let's unite

Bedankt!