Samen zoeken naar oplossingen
In plaats van 100 man publiek in de studio te verwelkomen, maakten we hen in samenwerking met Medialane en MHB virtueel toeschouwer via een groot LED scherm.
In plaats van 100 man publiek in de studio te verwelkomen, maakten we hen in samenwerking met Medialane en MHB virtueel toeschouwer via een groot LED scherm.
Bij de naamswijziging van Nuon naar Vattenfall werd een interne rebranding campagne opgezet met als hoogtepunt: een live uitzending voor 3.000 medewerkers.
Vanaf dit jaar maken ze bij Blue Circle gebruik van een slimme workflow in de postproductie: die van Remote editing.
Zowel voor de bezoekers van de Avond van de Filmmuziek en voor de tv-kijkers thuis was het beleven van filmmuziek nog nooit zó levensecht.
Vier speelsteden, meer dan dertig verschillende camerastreams, maar slechts één centrale regie. Die dan ook nog eens op locatie wordt beheerd.
United verzorgde de registratie van de MTV EMA 2018, dat dit keer zowel in HD als UHD werd uitgezonden.
Een 4K HDR-commercial opnemen met nietsvermoedende festivalgangers. Het resultaat: een bijzondere productie, die na één dag al meer dan een miljoen views behaalde.
United en Skyhigh TV produceren mixed reality kinderprogramma voor AVROTROS en NPO ZAPP
Wie is de Mol? geproduceerd door IDTV, is al jaren een ongekend succes.