bel mij terug

Bedankt, je wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.
Bedankt!
30 November 1

Manager Sales & Marketing Ralph ten Kate

"Kijken waarin we elkaar kunnen versterken"

De visie van Ralph ten Kate op kijkgedrag

Het kijkgedrag bij de consument verandert. Hierdoor is het medialandschap in beweging en gaan de technologische ontwikkelingen in razend tempo. Maar één ding verandert er niet: de klant blijft centraal staan voor United. “Sterker nog, dat wordt steeds belangrijker! We hebben elkaar nodig”, aldus manager Sales & Marketing Ralph ten Kate.

“Innoveren om het innoveren is nutteloos; er moet een specifieke creatieve of operationele behoefte aan ten grondslag liggen.” Om achter deze behoefte te komen gaat United nog eerder met haar klanten in gesprek om te achterhalen wat er leeft en speelt. “Met ons zogenoemde ‘innovatie-ontbijt’ gaan wij met onze klanten in gesprek onder het genot van een croissantje. Waar zijn zij mee bezig en hoe zien zij de toekomst? Onze doelstelling is kijken waarin we elkaar kunnen versterken. We kunnen bijvoorbeeld samenwerken aan concepten die zij technisch voor onmogelijk hielden. Omdat we eerder op de hoogte zijn kunnen wij beter passende innovaties ontwikkelen die bestaande problemen oplossen of gewenste werkwijzen mogelijk maken.”

 

Slimme workflows

Zo was er een klant die door heel Europa gedraaid materiaal graag snel centraal beschikbaar wilde hebben voor montage. United ontwikkelde hiervoor de Remote Ingest Box (zie pagina 9). Ralph: “Hier komt nu bijna geen menselijke handeling meer aan te pas. Dat is dus slimmer, sneller en goedkoper.” Ook ziet United een stijgende vraag naar oplossingen waarmee video-items zo snel mogelijk gedraaid, gemonteerd en gepubliceerd moeten worden. De United Connected Camera biedt een workflow waarmee efficiënter geproduceerd wordt. Ralph: “Dankzij dit systeem is de content binnen 30 seconden na start van de ENG-opname beschikbaar voor montage, waar ter wereld er ook gedraaid wordt.”

 

Hoogwaardige oplossingen

United staat voor hoogwaardige maatwerkoplossingen en loopt voorop qua kennis en ervaring als het gaat om UHD/HDR en 4K workflows. Door middel van expertsessies deelt United haar kennis en ervaring in deze vernieuwende techniek. Ralph: “Wefilm bijvoorbeeld, was zo onder de indruk van de passie en gedrevenheid die wij daar uitstraalden dat ze zeiden: ‘Met die partij willen we samenwerken!’ Sindsdien maken we met hen high end commercials. Je stimuleert elkaar. Dat is iets wat we steeds meer willen gaan doen. En wij kunnen dat dankzij onze getalenteerde medewerkers.”

 

Uitbreiding salesteam

Met het oog op veranderende markten is het salesteam met vier personen uitgebreid. Ralph: “Ik zie onze klantenrange groeien. Er zijn tenslotte steeds meer manieren om content bij het publiek te brengen. Onze CamJoe dienstverlening past prima bij de groeiende vraag naar specifieke social content, en het bedrijfsleven maakt meer en meer gebruik van video als communicatiemiddel voor op de eigen online kanalen.”

United maakt een noodzakelijke ontwikkeling door nu de markt verandert en verzakelijkt. Ralph ziet de toekomst zonnig in. “Er zijn namelijk meerdere redenen aan te geven waarom het ons gaat lukken. United is innovatief en vindingrijk: we komen altijd weer met een oplossing. We zijn betrouwbaar want we doen wat we beloven, en dat op de meest uiteenlopende vlakken. Dankzij onze no-nonsense mentaliteit blijven we met beide benen op de grond staan. Wij denken vanuit de klant, hier ligt de kracht van United. En niet onbelangrijk: we zijn gewoon leuk om mee te werken!”

overzicht Het partnership van Unit... Jasper Ruitenberg: Het d...

kunnen wij je helpen?

Let's unite

Bedankt!